maanantai 27. huhtikuuta 2009

Päivänpesän äidin tunnistat

Kuvassa en ole minä, vaan kissamme Sulo (jos joku nyt vaikka erehtyy).

NÄISTÄ:

1. Maantienruskeista suorista hiuksista, nyt pituus tuonne olkapäälle, osa hiuksista on yleensä kiinni. Puhtaus tältä päivältä tai eiliseltä, siis hiusten. Silmät on semmoset jotkut vihreät, ei mitään mieleenpainuvaa. Silmien toimintaa edistää silmälasit. Koruina löytyy panssariketju joka roikkuu kaulassa aina. Muista saan ihottumaa, siis korvakoruista ja vihkisormuksesta.

2. Painoa on, mutta se on niin kalliilla rahalla (=syömisellä) hankittua, että ei siitä raaski eroon päästä. Ehkä sitten joskus, nyt mennään näin. Pätkä olen, nippa nappa 160cm. Ääntä lähtee sitten pituudenkin edestä, nauruni on se mistä tunnistat jos sen kerran kuulet. Meikki, mikä se on? tulee varmaan ekana mieleen kun minut näet. Ripsiväriä on pitänyt mennä ostamaan jo monta kuukautta, mutta jos seuraavalla kerralla kun kaupunkiin ajan.

3. Parhaiten näetkin minut siis suhaamassa pienellä tilaihmeelläni, nimittäin Fiat Puntolla. Se on semmonen näppärä nelilapsisen perheen kauppa-auto. Yleensä toimii taksina ja minä kuskina. Minä olen se kuski joka ei Fiiullaan jonojen perään jää, saattaa muutama ärräpääkin helähtää hitaampien kuskien takia.

4. Jos vaatetta haluat tiirata, niin se nyt ei kummoista ole. Kotona verkkarit ja trikoopaita, jalassa kumpparit tai ainot. Jos ei jalkineita,niin sitten villasukat, kesät talvet. Kun astun Fiiustani, on minulla jalassa farkut, paitana trikoota tai vilpoista muuta. Takki, siitä en tiedä, vaihtelee villatakin ja villakangastakin välillä vuodenajasta riippuen.

5. Seuralainen, no se on tietysti kuopus, nyt ikää 2v11kk. On 99% mukanani kun jossain olen. Reppana on viettänyt puolet elämästään autossa kuskaamassa isompia harrastuksiin tai matkalla ruokakauppaan.

6. Ammattikin on hankittu, työtäni olen viimeksi tehnyt vuonna 2003. Paluu päiväkotiin olisi elokuussa 2010. Hirvittää jo nyt osaanko enää yhtään mitään.

7. Pidän suklaasta, olen sukloholisti, pahasti riippuvainen. Rakastan kesää ja lämmintä. Väreistä pidän lähes kaikista paitsi en keltaisesta. Keltainen talomme tulee muuttumaan harmaaksi tai sinineksi jos minä saan päättää. Kaikki wanha on mieleeni.

8. En pidä merenelävistä enkä nilviäisistä. En pidä kiireestä enkä aamuherätyksistä. En pidä riitelevistä lapsista enkä huonosti nukutuista öistä, enkä miehen kuorsauksesta.

9. Haaveilen täydellisestä pihasta, pihakeinussa löhöämistä ja valmiista talosta.

10. Tärkeintä elämässä on puoliso ja lapset. Puolison kanssa tulee syksyllä täyteen vuosia tasan 20, josta aviossa 9 vuotta. Pitkä aika takana ja toivottavasti enemmän edessä.


Mukaan haastan Pirpanan http://www.pirpananpiiperrykset.blogspot.com.

3 kommenttia:

  1. Auts... Osaankohan kommentoida tuohon mitään, sillä niin samanlaisia ollaan! Taidan kopsata tekstisi ja muuttaa vaan muutamat tunnusmerkit, tuo autonmerkki ja silmien väri näin heti tulee mieleeni ;)

    VastaaPoista
  2. Voi miten kivoja juttuja keksitkään itsestäsi! Moni passaa minuunkin;) Mukavaa vapun odotusta♥

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista :)