lauantai 6. huhtikuuta 2013

Turpon terveiset

Hei taas täältä sohvan takaa! Takajalat kantaa ja maailma on avartunut pesälaatikon ulkopuolelle. Me pojat tykätään käydä tutkimusretkillä, siskot väittää olevansa rohkeampia, mutta ei ne kyl oikeesti oo.

Meidän oma ihminen toi meille jonkun omituisen laatikon. Väri on kyllä minusta ihan väärä, pinkki, yäk, tyttöjen väri. Eikä tuo tuo valkoinen mössökään hyvälle maistu, mitä lie onkin. Ihminen väittää että siihen pitäisi pissata.
 Siskoa mä vähän tönin pois, hei, ei sinne kannata mennä. Tää on mun loota!
 Urpo on vähän höntti, löysi jonkin pötkylän. Mutta ei se vielä tajua mitä sillä tehdään, nuuskuttelee vaan sitä. Minä jo vähän tajuan, että Iines-emo toi sen meille leluksi.
 Sopuli-siskokin on vähän höntti. Yrittää aina kaivaa tuota kirjahyllyn lasia, vaikka kyllä mä sille kerroin, että ei onnistu.
 Pinkin laatikon kaveriksi se ihminen toi muutakin jännää. Kuulemma ruokaa ja vettä. Urpo kävi haistelemassa, mutta ei se ymmärtänyt niistäkään mitään.
 Minä sentään uskalsin kokeilla sitä läpinäkyvää ainetta. Tassun se kasteli, mutta onneksi minä poika osaan jo hoitaa kuivaamisen itse.
 Siskolikat tykkää mennä laatikkoon helpointa reittiä, mutta minä rohkea poika kiipeänkin tästä korkean reunan yli. Kasvaa nääs lihas samalla.
 Noin, yli mennään eikä meinata.
 Urpokin lähettää teille terveisiä, se höpsö tykkää taistella pesälaatikon pyyhkeen kanssa. Sanoo, että pyyhe käy kimppuun ihan väkisin. Ollaan me aika hassuja.
Terveisin pentulaatikon Pomo, Turpo.

11 kommenttia:

  1. Onpas teillä suloisia kissanpentuja. Aivan ihania:)

    VastaaPoista
  2. Ihania. Jos asuisin maalla, ottaisin meillekin kissan. Vaan eipä taitaisi Alma hyväksyä.

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihania höpöläisiä:) Sopuli on minun suosikkini!

    VastaaPoista
  4. Pentue kiittää ihailijoitaan :))

    VastaaPoista
  5. Mulla ei riitä sanat, kun mä katon sun kissanpentukuvia.
    Mun silmät vaan kostuu ja suu hymyilee..voiko olla suloisempaa maailmassa, kun pienet ihmisen ja eläimen lapset.
    Tarja, se H

    VastaaPoista
  6. Voi ihanuus sentään.... nuo punertavat pennut ovat niin suloisia että voih:-)

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista :)