torstai 15. marraskuuta 2012

Iltojen iloja

ja aamujen tuskaa, herätykset sysipimeissä aamuissa kello 5:30 ovat vain niin jotain johon minua ei ole luotu. Totunkohan koskaan?

 Blogiinkaan en ole ehtinyt sillä puikot ovat taas vieneet iltaisin mennessään. Tällä kertaa työn alla tyttären sukat jotka äitini korjasi jo kerran. Ja taas on kantapäät rikki.

 Korjauslankana Novitan nalle luontopolku, sävynä kaarna. Aika kaunis ruskea, tekee mieli hakea lisää lankaa ja  tehdä itselle sukat.
 Toinenkin projekti on kesken. Muuten valmis, mutta reunukset vailla ompelua ja viimeistelyä.
Ensi viikolla pitäisi jo antaa saajalleen, pienelle pojalle.
Mukavaa loppuviikkoa, nukkukaa pitkään te jotka voitte!

4 kommenttia:

  1. Todella; ei ole mitään kivaa 5.30 herätyksissä näinä vuodenaikoina.. :/

    Ihanan väriset sukat, mulla taitaa olla lähes samanväriset pitkävartiset villasukat.

    Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  2. Mikähän noissa Novitan langoissa oikein on? Mun tytär on villasukkien suurkuluttaja, monta paria on käytössä ja monet olen saanut tänä syksynä korjata. Rikkuvat yleensä päkiöiden kohdalta, joten olen purkanut kärjestä alkaen ja kutonut kohdan uudelleen. Ei oikein kyllä toimi, jos reikä on kantapäässä:(

    VastaaPoista
  3. Kyllä nukutaankin, usko huviksesi. Mutta toisaalta menee sitten yömyöhään ennen kuin varsinainen työpäivä on tehty. Mutta kun se sopii vuorokausirytmiin, niin ei voi valittaa.
    Ihana väri, todellakin!

    VastaaPoista
  4. Ai, nyt katoin kuvaa vasta tarkemmin! Luulin, että sulla on toiset sukat tekeillä ja toisia korjaat ja värit oli niin kivat että katoin uudestaan tarkemmin. Voi minua:( Ja aattelin vaan, että mulla on itellä jääny kyllä laiskuuttani sukat parsimatta jos kantapää on rikki, mutta noissa on niin hienot kirjoneulevarret, että kyllä kannattaa korjata. Tarkoitus ei ollut arvostella sen kummemmin. Tervetuloa katsomaan tuoretta blogiani www.joulukoppa.blogspot.com!

    VastaaPoista

Kiitos kommenteista :)