keskiviikko 4. kesäkuuta 2014

Kotipuutarha-lehden bloggaajailta

Eilen pääsin tuulettumaan pois omasta pihasta. Kotipuutarha-lehti järjesti bloggaajaillan Mosa-interiorsin tiloissa Helsingissä. Ja olipa onni että ilmoittauduin mukaan vaikka työviikko on ollut enemmän kuin kiireinen. Saimme opastusta valokuvaukseen, sekä monta monta vinkkiä asiantuntijoilta ja toisilta bloggaajilta. Mukava ilta ja erityisen mukava tavata kasvoja sieltä ruudun takaa.

Sain mukaani kaksi numeroa Kotipuutarhalehteä. Nyt minulla on kaksi kappaletta toukokuun lehteä ja annan blogin kautta toisen pois. Jos haluat lehden (minä maksan postimaksun), niin laita viestiä sivupalkin sähköpostiini. Ekana laittanut saa lehden. edit. lehti sai jo uuden kodin.
 Tuo lasagne-viljely kiinnostaisi savisen maamme takia. Oisiko siinä oikotie onneen ja hyvään multaan.
Tämän blogini kuvien suhteen on pakko sanoa, että tieto lisää tuskaa. Ehkä pikkuhiljaa opin ottamaan kunnon kuvia.

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Toisalta, saako sillä anteeksi jotain ettei omista järkkäriä :)

      Poista
  2. Oli tosi kiva tavata! Mutta tosiaan, iski kauhea rimakauhu..!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä oli minulle eka bloggaajatapaaminen johon olen osallistunut. Jos vielä kutsutaan niin ilolla lähden mukaan, oli mukavaa. Ja ne kuvat, saa olla minun tyyliset :)

      Poista

Kiitos kommenteista :)